Jak tvoříme content pro značky?
CASE-STUDY: SK Slavia Praha
SK Slavia Praha za námi přišla s požadavkem na tvorbu trendy / dynamických
videí, na které nemají v interním týmu kapacitu.
Chtěli jsme zkoušet nové věci před začátkem Ligy Mistrů, abychom si
vyzkoušeli co nejvíce věcí ještě předtím a zjistili, jak to bude fungovat.
Na natáčení jsme vždy poslali 2 zkušené kameramany, kteří dodali výsledky
do druhého dne nebo přímo live při zápase
CASE-STUDY: Flashscore
U Flashscore řešíme motion-grafická videa, kde se hýbou statistiky hráču
nebo klubů.
Aktivně přicházíme se sportovním contentem, který sedí do plánu a brandu
firmy Livesport. Vše jedeme v angličtině a občas uděláme video do dalších
cizích jazyků dle požadavků.
Na exekuci contentu máme tým tří lidí, kteří se starají o nápady, produkci,
komunikaci a další aktivity.
Jak tvoříme content pro značky mimo sport?
CASE-STUDY: Mountfield
Pro Mountfield jsme zprostředkovali kampaň ve spolupráci s televizí Prima. Propojili jsme tak 5 známých herců seriálu ZOO s elektrokoly a ukázali, že je to pro každého.
Za tuto kampaň jsme udělali 45 výstupů za 4 natáčecí dny. Vyvraceli jsme tak mýty ohledně elektrokol pomocí Reels a tvořili foto soutěže o samotné kola nebo vybavení.
CASE-STUDY: Samsung
Pro Samsung jsme ve spojení s pořadem Československo má talent vytvořili kampaň na telefon Samsung Galaxy Z Flip6.
Za jeden natáčecí den jsme udělali 2 propracované reels, stories a promo posty na profil Československo má talent.
Celé jsme to propojili s taneční skupinou Impact, která tancuje K-Pop a ten je právě se Samsungem hodně spojovaný.
CASE-STUDY: Podcast Livesport Daily
K Livesport Daily jsme přišli úplně od začátku. Dostali jsme důveru nastavit
strategii a uchopit prezenci tohoto brandu podcastu napříč sítěmi.
Za dobu spolupráce jsme přilákali na profily oranicky přes 5 000 fanoušků.
Celkem jsme nasbírali přes 5 000 000 inmpresí a zvdeli jsme celkovou
poslechovost samotného podcastu.
Natáčeli jsme videa, plánovali a postovali obsah, vymýšleli kreativní reels
apod. Zkrátka všechno do A-Z.
Chcete vědět jak by mohla vypadat kampaň pro vaši značku?
Jak tvoříme content pro live eventy?
CASE-STUDY: Victoria
Pro centrum sportovní přípravy reprezentantů ČR Victoria VSC jsme zorganizovali odbavování obsahu live ihned po předávání jejich každoročních cen.
Za jeden večer jsme tak odbavili živě s předáváním 8 Reels a následně další 3 videa po eventu. Zároveň jsme dávali ven 8 grafik vítězů.
Jak tvoříme content pro sportovní kempy?
CASE-STUDY: Sportovní kemp
Na kemp Filipa Langera jsme byli přizvání úplně od nuly. Vybudovali jsme tak
profil na Instagramu z 0 na 4 500 followers za první tři měsíce. Za stejnou dobu
jsme posbírali přes 3 mil impresí.
Druhý ročník jsme se dostali celkově i s TikTokem na 10 000+ followers a
vyprodání kempů během prvního týdne od vydání přihlášek. Celkem máme
zaznamenáno 80 videí a 5 000 000+ impresí.
Máte zájem o