Naše sportovní marketingová agentura se specializuje na správu sociálních sítí profi sportovců a organizací, a tak když se nám díky firmě Sportegy pod vedením Jana Koukala naskytla přiležitost pomoct se sítěmi olympionikovy Josefu Dostálovi, věděli jsme, že nás čeká příjemná výzva. Jak jsme během prvního měsíce společné práce vytvořili obsah, který zasáhl stovky tisíc fanoušků? Pojďme to rozebrat krok za krokem.
1. Definování cílů:
Na úvod jsme si s Pepou rychle sedli a probrali jeho vizi – být na sociálních sítích autentický a ukázat fanouškům nejen sportovní, ale i osobní stránku. Vybavili jsme ho tedy praktickými tipy, jak vylepšit jeho online působení, a připravili jsme styl, který ladil s jeho preferencemi.


2. První obsah:
Začali jsme hned po olympiádě. První reels, které Pepa natočil přímo z letadla po návratu z Paříže, se stalo hitem. 240 000 zhlédnutí a více než 100 komentářů nám potvrdilo, že autenticita je klíčem k úspěchu na sociálních sítích sportovních influencerů.
3. Pohled do zákulisí:
Druhou fází bylo natáčení série z jeho domova. Výsledek? Více než 400 000 impresí a nespočet pozitivních ohlasů. Tím jsme ukázali, jaký vliv má Dostálova osobnost na jeho fanoušky.


4. Překvapení pro fanoušky:
V dalším videu překvapil Josef Dostál fanoušky videem se svou snoubenkou Anežkou. Oblékli se do stejného dámského outfitu od sponzora Under Armour s názvem videa “POV: když si tvůj snoubenec obleč to stejné na trénink, jako ty”. No a toto video získalo přes 180 000 zhlédnutí. Spojení sportovního a osobního života fanoušci milovali.
Hodno
Moc děkujeme firmě Sportegy za příležitost tvořit chytlavý content pro profesionální sportovce, jako je například Josef Dostál. Už teď se těšíme na naše další příležitosti.