Menu Zavřeno

Natočili jsme přes 35 reels za 6 hodin

Letošní srpen pro nás znamenal výzvu – a tou bylo natáčení pro firmu Nara Voda, která přináší na český trh hlubinnou vodu z hornomoravského úvalu v plechovce. Naším úkolem bylo připravit vizuálně působivý a efektivní obsah. Jak to všechno probíhalo? Pojďme se podívat do zákulisí.

1. fáze - Brainstorming

Začali jsme kreativním brainstormem, kde jsme společně s klientem zkoumali, jakým směrem by se měla finální videa ubírat. Po rychlé výměně nápadů jsme našli směr, který jsme následně rozpracovali v našem systému “Továrna nápadů”. Ten nám umožnil sestavit seznam padesáti možných videí, která by odpovídala požadavkům projektu. Tento výběr jsme postupně zúžili na 35 reels a jedno YouTube video.

2. fáze - Scénáře

Klíčovou roli v našem procesu sehrál nástroj “Automatizace natáčení”. Díky němu jsme dokázali podrobně a jednoduše naplánovat jednotlivá videa, od náročnosti po potřebné rekvizity. Tento systém nám umožnil efektivně filtrovat videa podle klíčových faktorů, jako jsou herci, lokace nebo časová náročnost. To nám ušetřilo spoustu času a usnadnilo organizaci celého natáčení.

3. fáze - Lokace a herci

Jakmile bylo všechno naplánováno, zbývalo zajistit lokace a doladit detaily s herci a influencery, včetně Tomáše Jurca. Naše automatizace nám umožnila každému zaslat scénář na míru, takže se mohli na natáčení pečlivě připravit.

4. fáze - Natáčení

Samotné natáčení probíhalo svižně. Ve studiu jsme zvládli natočit několik sketchů a rozhovorů, následně jsme se přesunuli na Letnou, kde jsme spolupracovali s parkouristou Šimonem Martínkem a Tomášem Jurcem. Vznikla tak kreativní a dynamická videa, která jsme zakončili na Pražském hradě sérií rozhovorů s náhodnými kolemjdoucími na téma “Co pro vás znamená voda?”.

Shrnutí

Během šestihodinového natáčení jsme natočili přes 35 reels a jedno YouTube video, a to vše s týmem tří lidí z naší strany a pěti z týmu Nara. Ačkoli to nebylo naše klasické sportovní prostředí, naučili jsme se spoustu nových věcí a trochu toho sportu jsme do toho stejně přidali.

Pokud vás zajímá, jak takové natáčení probíhá, nebo byste chtěli vyzkoušet náš systém plánování, ozvěte se! Rádi se podělíme o další tipy a triky.